Termeni & Conditii

Termeni si conditii Pizza Pratta

Termeni & Conditii

Website-ul https://www.ebriza.com/shop/pratta, numit în continuare magazin online este
proprietatea SC Ebriza Software SRL, firmă înregistrată în Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Aleea
Valeriu Bologa 3, cu datele de identificare la registrul comerțului nr. J12/2344/2017, CUI:
RO34933438 numită în continuare Proprietar.
https://www.ebriza.com/shop/pratta este o platformă hostată pentru Erifo S.R.L. de către
SC Ebriza Software SRL.
Folosirea acestui website implică acceptarea termenilor și condițiilor menționate și
detaliate mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora. Erifo S.R.L. își asumă dreptul
de a modifica aceste prevederi fără o notificare prealabilă.
Cea mai recentă versiune poate fi accesată în această pagină.
Erifo S.R.L. oferă utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi
online, informare), pe website-ul https://www.ebriza.com/shop/pratta. Utilizatorul nu are
dreptul de a descărca sau de a modifica și reproduce parțial sau integral website-ul, de a
copia, de a vinde/revinde sau de a exploata website-ul în orice altă manieră, în scopuri
comerciale sau contrare intereselor Erifo S.R.L., fără acordul prealabil scris al acesteia.
Dreptul de a crea o legătură web – link – către https://www.ebriza.com/shop/pratta este
limitat, neexclusiv și revocabil, și este acordat atât timp cât nu aduce neajunsuri de orice
fel pentru Erifo S.R.L. sau oricăruia dintre partenerii noștri, numai după obținerea în scris
sau prin email a acordului nostru.

1. Dreptul de autor al Erifo S.R.L.  asupra informațiilor publicate pe website
Întregul conținut al website-ului https://www.ebriza.com/shop/pratta – imagini, texte,
grafice, simboluri, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date –
este proprietatea Erifo S.R.L. și a furnizorilor săi, fiind apărat de Legea pentru protecția
drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996 modificată și completată de Legea nr. 74/2018) și de
legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul Erifo S.R.L. a
oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.
Se permite folosirea website-ului https://www.ebriza.com/shop/pratta doar în limitele
menționate în prezentul document.
Pentru raportarea încălcării legii drepturilor de autor, vă rugăm să ne contactați pe e-mail
la montreal2005@gmail.com.

2. Politica de prețuri. 

Produsele și serviciile oferite pe website-ul https://www.ebriza.com/shop/pratta
* Produsele comercializate prin intermediul https://www.ebriza.com/shop/pratta se livrează
vrac sau în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însoțite de bon
fiscal sau factură fiscală, conform legislației în vigoare.
* Produsele și serviciile prezentate pe website-ul https://www.ebriza.com/shop/pratta sunt
oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului document și în limita stocului
disponibil. Din acest motiv Erifo S.R.L. își asumă dreptul de a nu livra un anumit produs în
cazul în care nu se mai regăsește în oferta producătorului.
* Prețurile produselor prezentate se actualizează în timp real, conform celor agreate cu
producătorul, și pot fi modificate fără o notificare prealabilă.
* Prețurile produselor NU includ costurile de livrare în cazul în care se percepe o taxă de
livrare iar comenzile pot avea o valoare minimă (cu excepția cazurilor de livrări multiple
într-un singur loc, stabilit de comun acord cu grupul de consumatori).
* Erifo S.R.L. își rezervă dreptul de a nu onora o comandă cu valoare sub o valoare
minima de lei, fără o notificare prealabilă.

3. Modalități de plată disponibile (Cum plătesc?)
Plata produselor comandate prin intermediul website-ului se poate efectua în următoarele
moduri:
* plata online cu cardul
* plata în numerar la livrare, în momentul primirii produsului, prin achitarea acestuia către
reprezentanții Erifo S.R.L. – pe baza bonului fiscal aferent comenzii sau chitanței aferente
contravalorii facturii emise (disponibil pentru persoane fizice și juridice);

4. Modalități de livrare a produselor (Cum cumpăr?)
Erifo S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea
lor, prin contactarea clienților (e-mail sau telefon).
Livrarea produselor se face în municipiul Cluj și în zonele de acoperire, de către
reprezentanții Erifo S.R.L.
Livrările sunt asigurate de către personalul magazinului nostru în termen de max 24 de
ore, sau,

Livrările sunt asigurate de un curier independent  în termenul prevăzut de curier și sunt
percepute taxe aferente livrării.
La produsele a căror cantitate este exprimată în kg, pot să apară ușoare diferențe între
comanda transmisă și livrarea efectivă.
Lista produselor de pe website-ul https://www.ebriza.com/shop/pratta  se pot actualiza
zilnic, săptămânal sau într-un interval mai mare de timp.
Procedură comenzi
Pasul 1: Vezi lista de produse și filtrarea lor după categoria de produse în partea stângă a
paginii.
Pasul 2: Apasă pe butonul “Cumpără” și produsul este pus în “Coșul de cumpărături”.
Pasul 3: Pentru a vedea ce produse ai selectat apasă pe “Coșul de cumpărături”. În lista
afișată din “Coșul de Cumpărături” ai opțiunea de a șterge, crește sau scădea numărul de
bucăți al produselor (cantitatea dorită).
Observații:
* În Coșul de Cumpărături se mai găsesc și detalii despre costul livrării în cazul în care se
percepe un asemenea cost. În cazul în care transportul produselor nu are un cost de
livrare se va afișa “Gratuit”.
* În Coșul de Cumpărături se va afișa Prețul Total al produselor comandate.
Pasul 4: Completează cu datele de facturare, și adresa de livrare unde se va trimite
comanda.
* Persoana fizica – Prenume, Nume, Adresa de email, Telefon
* Persoana juridica – Prenume, Nume, Adresa de email, Telefon.
* Datele de facturare – Nume firma, Adresa firma, CIF, Număr Registrul Comerțului,
Adresa, Banca, IBAN.Pasul 5: Bifează acordurile de Prelucrarea Datelor, Condițiile de Returnare și Termeni si Conditii.
Pasul 6: Alege plata ONLINE cu cardul sau numerar prin ramburs
Pasul 7: Plasează comanda.

5. Termenul de valabilitate al produselor
Termenul de valabilitate și condițiile de păstrare ale produselor sunt înscrise pe ambalaj.
Toate produsele ambalate, comercializate pe website-ul
https://www.ebriza.com/shop/pratta, beneficiază de condiții de valabilitate conform
legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producatorului.
Erifo S.R.L. nu este responsabilă de deteriorarea produselor în cazul în care acestea nu
au fost păstrate în condițiile recomandate.

Orice nemulțumire trebuie semnalată în momentul recepției mărfii la adresa de e-mail
montreal2005@gmail.com. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

6. Politica de retur
Clientul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
6.1.  Produse care nu sunt conforme cu specificațiile de pe website. Dacă produsul
comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta
https://www.ebriza.com/shop/pratta, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru
înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un
produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența. Dacă valoarea este mai mică,
clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de
retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către
Erifo S.R.L..
6.2. Produse care au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie
semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea
acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru
înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează
înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența. Dacă valoarea
este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului
înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul,
sunt suportate de către Erifo S.R.L..
6.3. Renunțarea la cumpărare.

Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la https://www.ebriza.com/shop/pratta și
vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici pentru
procedura de retur a produselor în 14 zile, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență
nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu
profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat
între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către
comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una
sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.
Dreptul de retur în 14 zile se adresează doar clienților care au achiziționat produse online
de pe site-ul https://www.ebriza.com/shop/pratta
Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără
penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este

indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de
vânzare, sau:

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care
vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul
şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziuaîn care
consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de
consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;

(iii) în cazul contractelor pentrul ivrarea periodică de produse pe o perioadă de timp
determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care
este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;

c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci
când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie
termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheieri
icontractului.

Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere
În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de
retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la
sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.
În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de
retragere în termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se consideră livrate,
conform mențiunilor din secțiunea de mai sus, perioada de retragere expiră în 14 zile de la
data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.
Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii
Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea
consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice
caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din
contract a consumatorului în conformitate cu dispozițiile legii.
Profesionistul rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de
plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care
consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în
sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Fără a aduce atingere primului paragraf al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat
să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit
un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în
cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data
recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei

dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către
profesionist, luându-se înconsiderare data cea mai apropiată.
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

Conform Ordonanței nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de
returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele
costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie
suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora
produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului,
profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin naturalor, nu pot fi
returnate în mod normal prin poştă.

Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi
contractele înafara spaţiilor comerciale următoarele:
– contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea
a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi dupăce acesta a confirmat că a
luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a
contractului de către profesionist;
– furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa
financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul
perioadei de retragere;
– furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau
personalizate în mod clar;
– furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii
sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
– furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil
amestecate cu alte elemente;
– furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii
contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror
valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
– furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate
care au fost desigilate după livrare;
– furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru
furnizarea de astfel de publicaţii;

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați
pe email sau la unul din numerele de telefon afișate pe https://www.ebriza.com/shop/pratta

7. Calitatea serviciilor de hosting, link-uri spre alte web site-uri și erori de funcționare

Erifo S.R.L. și sau Ebriza nu vor putea fi făcuți responsabili pentru eventualele erori
apărute pe website, indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale
website-ului, setări sau actualizări ale modulelor sau scripturilor programate.
Erifo S.R.L. și sau Ebriza nu vor putea fi făcuți răspunzători pentru erorile apărute din
cauza folosirii anumitor browsere pentru vizitarea website-ului
https://www.ebriza.com/shop/pratta
Erifo S.R.L. și sau Ebriza nu răspund de conținutul, calitatea sau natura website-urilor la
care se ajunge prin legături de pe website-ul https://www.ebriza.com/shop/pratta Pentru
respectivele web site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii în cauză.

8. Politica de confidențialitate
Erifo S.R.L. garantează securitatea și confidențialitatea datelor găzduite și transmise prin
sistemul său informatic. Aceste informații vor putea fi folosite de către Erifo S.R.L. pentru a
trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse noutăți și oferte speciale, promoții și
evenimente organizate, doar cu acordul prealabil al utilizatorului.
Prin crearea unui cont pe website-ul https://www.ebriza.com/shop/pratta, orice client este
de acord, în mod automat, cu introducerea informațiilor sale în baza de date pentru
promoții, oferte și noutăți.
Utilizatorii pot solicita în mod gratuit ștergerea datelor de contact din baza de date. Orice
astfel de cerere/notificare în vederea ștergerii din baza de date, se va trimite prin e-mail de
către persoana înscrisă în baza de date la adresa montreal2005@gmail.com.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
În concordanţă cu cerințele Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (modificată și
completată prin Decizia ANSPDCP nr. 200/2015 și prin Decizia ANSPDCP nr. 99/2018
privind încetarea aplicabilității unor acte normative cu caracter administrativ),
Erifo S.R.L. are obligația de a administra, în condiții de siguranță și doar pentru scopurile
specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al
familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este utilizarea lor în
vederea facturării produselor comandate, a informării prin intermediul campaniilor de
newsletter referitor la noutățile Erifo S.R.L. (oferte comerciale, situația contului de utilizator
sau evenimente organizate).
Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea
ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor
date și conform Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și

protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, cu modificările și completările
ulterioare,
Erifo S.R.L. are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu
principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică, numai pentru scopurile
specificate mai jos:

PRINCIPII DE PRELUCRARE:
1. Colectarea datelor cu caracter personal se face numai în scopurile specificate, clare și
legitime, iar acestea nu sunt prelucrate în alt mod incompatibil cu aceste scopuri.
2. Datele cu caracter personal trebuie să fie adecvate, relevante și neexcesive în raport cu
scopul pentru care sunt colectate și/sau prelucrate ulterior.
3. Datele cu caracter personal trebuie să fie exacte și, dacă este necesar, să fie
actualizate sau șterse în conformitate cu cererile dumneavoastră. Vom lua toate măsurile
rezonabile pentru ștergerea sau rectificarea datelor inexacte, incomplete, având în vedere
scopurile pentru care au fost colectate sau pentru care sunt prelucrate în continuare.
4. Datele dumneavoastră cu caracter personal nu se păstrează mai mult timp decât este
necesar pentru scopurile pentru care au fost colectate sau pentru care sunt prelucrate
ulterior.
5. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în condiții de securitate și astfel se asigură
un nivel de protecție împotriva accesului neautorizat sau ilegal și, de asemenea, în fața
pierderii, distrugerii sau deteriorării acestora.
6. Erifo S.R.L. nu promovează SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit
adresa de e-mail pe website-ul https://www.ebriza.com/shop/pratta poate opta pentru
ștergerea acesteia din baza noastră de date.
7. Informațiile pe care ni le furnizați vor fi utilizate în scopul pentru care le-ați furnizat,
pentru a administra, a sprijini și a evalua serviciile noastre și a preîntâmpina încălcarea
securității, a legii și a termenilor noștri contractuali.
Erifo S.R.L. păstrează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor
website-ului https://www.ebriza.com/shop/pratta, conform cerințelor Regulamentului
European 2016/679.
Categoriile de date personale prelucrate de către Erifo S.R.L. sunt:
* Pentru persoane fizice: numele și prenumele, adresa de e-mail, adresa de livrare
(domiciliu sau birou) și numărul de telefon.
* Pentru persoane juridice: adresa de livrare și CUI (în vederea întocmirii facturi fiscale);

Refuzul dumneavoastră de a transmite aceste date determină anularea comenzii.
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai
dumneavoastră.
Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât
mai curând posibil. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de
intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a
vă adresa justiției.
Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să
solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o
cerere scrisă, datată și semnată la adresa de montreal2005@gmail.com.
Drepturile care pot fi exercitate, în mod individual sau cumulat, de către dumneavoastră,
cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal sunt următoarele:
1. Dreptul de a solicita o copie a datelor dumneavoastră cu caracter personal, aflate în
posesia Erifo S.R.L.;montreal2005@gmail.com
2. Dreptul de a solicita echipei Erifo S.R.L. să rectifice oricare date cu caracter personal
inexacte sau care nu mai sunt de actualitate;
3. Dreptul de a solicita ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie șterse în
momentul în care nu mai sunt necesare Erifo S.R.L.;
4. Dreptul de a solicita echipei Erifo S.R.L. să vă furnizeze datele cu caracter personal
obținute direct de la dumneavoastră și, dacă este posibil, să transmită acele date direct
altui operator (dreptul la portabilitatea datelor);
5. Dreptul de a retrage consimțământul cu privire la prelucrare, în orice moment;
6. Dreptul de restricționare a prelucrării – în cazul unui litigiu cu privire la corectitudinea
prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal;
7. Dreptul de a înainta o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Națională de
Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).

10. Soluționarea litigiilor
Orice litigiu apărut între Clienți și Erifo S.R.L. va fi rezolvat pe cale amiabilă.
Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau
la telefon, puteți să vă adresați pentru o conciliere internă, în scris, prin poșta electronică,
la adresa: montreal2005@gmail.com. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului
pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din România.

Pentru orice sesizări sau observații pe probleme legate de încălcarea drepturilor de autor
sau alte litigii, puteți face reclamație la adresa de email montreal2005@gmail.com.

11. Date de identificare
Erifo S.R.L.
Sediul Social:
Cluj
Cluj-Napoca, Bogdan Petriceicu Hasdeu 45
CUI: J12/2483/2013,
Nr. Reg. Comerțului: 32099779,